dinsdag 1 juli 2014

ZOMERZAND: DAG 3

Vandaag besloot ik dat het maar eens moest afgelopen zijn met die gevoelens van 'brrr' en 'ggggr' als ik onderstaande acteur op mijn netvlies krijg. Daarom verplichtte ik me tot een tête-à-tête. Een hele aflevering lang zat ik met kaarsjes oog in oog met hem. Helaas ging mijn bewijsstuk in cyberspace verloren.

Het meisje houdt niet van oogcontact tenzij ze weet waarom die ogen blinken. Op afspraakjes kijkt ze vaker naar de tafel of naar haar handen dan in de ogen. Het was dan ook een hele straf dat ze een hele aflevering met een stoel voor de kalende man moest zitten. Vooral haar angst een stukje welig borsthaar te moeten aanschouwen was bijzonder groot. Maar de actrice in haar liet zich de volle tijd onbewogen: onafgebroken keek ze hem in de ogen.  En kijk: ze is weer een grens overgestoken.



Zal ik dit nog doen? Wellicht niet. Toch niet meer met deze man. Maar ik neem me voor meer in de ogen te kijken. In het algemeen. Als ik het met dit exemplaar kan. Dan ook met anderen.


Meer info over deze rubriek? Klik HIER.


1 opmerking:

nico cojo zei

Wat is er mis met deze man ?

TINE ZIET (419): Geduld

Lentezon doet goed. Als ze er is tenminste. Vorige week liet ik zelfs even mijn blote benen uit. Al was dat natuurlijk veel te optimistisch....