donderdag 1 maart 2018

331 x bedankt! 331 uitdagingen!

Het is geen groot geheim als ik hier schrijf dat ik niet vrolijk word van mijn verjaardag. Zeker niet nu ik  gisteren 39 geworden ben. De nakende 40 hangt als een zwaard van Damocles boven mijn gemoed. Al weet ik natuurlijk ook wel dat het niet het einde van de wereld is. Maar alle truukjes zijn goed om er toch maar iets van te maken.

Een bekend truukje van mij is het bedenken van een project. Daarom bedacht ik het grootste project in mijn leven tot nu toe: #39goingto40. Ik telde alle verjaardagswensen die ik kreeg via berichten, kaartjes, telefoontjes,... bij elkaar en besloot om voor elke wens te bedanken met iets bijzonders. Elke wens staat symbool voor een uitdaging in mijn leven.

Elke wens is goed voor iets nieuws. Dat kan iets kleins, iets zots of iets groots worden. Zodat ik als ik straks 40 word, nog rijker zal zijn als mens. Daag me uit! Nodig me uit voor nieuwe dingen. Dingen die ik nog niet ken. Het zal mijn blik verruimen. Neem me een dagje mee naar je werk. Laat me iets doen, wat  ik nooit dacht te doen. Wie weet schrijf ik er een stukje over. 

Ik mag natuurlijk zelf bepalen wat ik wel of niet doe, want het moet een beetje leuk blijven.

Nu volgt tromgeroffel: ik beloof hierbij plechtig om 331 uitdagingen aan te gaan dit levensjaar! Ik zal ze allemaal keurig boekstaven in mijn schrift en er af en toe ook verslag van uitbrengen op mijn blog. 

Wie weet verruimt het soms ook jullie blik...

Bedankt voor de wensen, mensen! 






Geen opmerkingen:

TINE ZIET (419): Geduld

Lentezon doet goed. Als ze er is tenminste. Vorige week liet ik zelfs even mijn blote benen uit. Al was dat natuurlijk veel te optimistisch....