donderdag 6 juli 2017

Lofbuiten



Waar ben jij trots op? Verklap het me! Ik verdicht het en schrijf dat op de ruiten! Kom eens met je fierheid naar buiten!

Na een kleine week #lofbuiten kan ik zeggen dat mensen niet zo graag met hun eigen lof naar buiten komen. Reacties als: 'Ik ben eigenlijk nergens trots op.' en 'Waar ik fier op ben, hou ik liever voor mezelf.' Er zijn ook mensen die al dagen lopen te piekeren op de vraag waar ze eigenlijk fier over mogen zijn. Liever looft men anderen of de bloemen dan zichzelf.

Eigenlijk is dat wel jammer! Komaan! Zet jezelf eens in de bloemen! Het kan bescheiden op je achterruit of op de spiegel van je badkamer. Het kan zelfs op je autoruit! Sla jezelf eens op de schouder. Kom er eens voor uit!




Geen opmerkingen:

Triptiek Moniek: Tweede Paneel

  Begin vorige zomer werd ik 'verkozen' tot nieuwe seizoenscolumnist van Cultuurcentrum De Steiger. In december 2023 verscheen het t...