zondag 14 november 2010

Vissen naar Woorden

Wie gisteren naar Do It Yourself Center in Oostende ging, mocht mij daar ontmoeten met zebra-laarzen en regenjas. Ik viste daar naar de mooiste woorden. Bezoekers mochten die woorden op vissen schrijven en op mij prikken. Hoewel de nuttigste woorden van de dag ongetwijfeld PARAPLU en ZANDZAK waren, bleek dat mensen in Oostende vooral aan andere dingen dachten... De vangst is binnen!
In alfabetische volgorde:

AMOUR - AMUSEREN - AROMA - BUIKGEVOEL - DOEHETZELF - DUIVENTIL - GENTILLESSE - GLAMOUREUS - GOEDLACHS - GOESTING - HEMELSZOET - HARTSTOCHT - HARTVERWARMEND - INHEEMS - KAUWGOMBALLENBOOM - 'K ZIEN OE GEIRE - LEEF - LEKKER DING - LEUTE - LIEFDE - LIEVEKE - OPTIMISME - PROFEET - SERENDIPITEIT - SNEEUW - SUPERSEX - TOTDAT - VAKANTIE - VERLIEFD - VREUGDEVOL - VRIENDSCHAP - WONDER - ZOETEKE - ZONNEBANKBRUIN - ZWEMMEN IN GELUK

Al deze woorden ga ik in één tekst proberen te gebruiken. Zot zijn doet geen zeer!

En mijn mooiste woord? Dat vond ik in de rekken van Do It Yourself Center van Luc. AFDICHTINGSKIT.

Geen opmerkingen:

TINE ZIET (419): Geduld

Lentezon doet goed. Als ze er is tenminste. Vorige week liet ik zelfs even mijn blote benen uit. Al was dat natuurlijk veel te optimistisch....