zaterdag 25 mei 2024

Zomerproject: #zomersloom!

In dit jaar vol huisjesslakken, mogen we wel eens wat meer een voorbeeld nemen aan de rust en de gratie die die beestjes uitstralen. Daarenboven is afgelopen maanden gebleken dat rusten een fijne invloed heeft op mijn mentale conditie. Daarom beloof ik deze zomer meer werk te maken van doodgewoon chillen. De elastiek kan niet altijd gespannen zijn. Sinds kort heb ik een chillruimte onder mijn dak waar ik van plan ben me meer terug te trekken.  Maar ik zet me deze zomer ook in om snailmail (klassieke post) weer wat populairder te maken. Dit in de vorm van gepersonaliseerde postkaarten. Er zijn er zelfs al enkele verstuurd... Mocht je er ook één willen ontvangen, kan je altijd je postadres doorsturen als hint.

In dit kader zal ik trouwens ook twee huiskamerevents bij me thuis organiseren, waarin die dagen doorlopend lui achterover MOET worden gehangen. Dit onder de geneugtes van bijvoorbeeld een zolderconcert of een poging het wereldrecord trottoirplakken te verbeteren. Data: zondag 21 juli en zondag 18 augustus. Naarmate die dagen vorderen, maak ik een programma bekend. Traag, maar gestaag dus. Zoals het betaamt in volle slakkenseizoen!  Vast staat al dat op 21 juli NEXT-zangeres Saskia De Munster zal langskomen met saxofonist Lieven Van Praet met enkele verrassende nummers. Een nieuw project in wording? Op 18 augustus tekent singer-songwriter Dandy Davy present. Blij dat hij weer muziek laat ontstaan!

Natuurlijk moet niet alles traag en loom zijn deze zomer. Met de vele DRIFT-optredens die al geboekt staan en het werken aan mijn grootste project ooit: mijn hopelijk eerste roman…. heeft ook de fysieke conditie prioriteit. Daarom deze EXTRA uitdaging voor mezelf. Voor elke kaart met #zomersloom die in MIJN brievenbus valt, spring ik 30x in de springtouw. (1 kaart per dag/persoon) Zoals jullie me kennen, ben ik van mijn woord en zal ook effectief springen. Schrijf me fitter dus! Dank!




Geen opmerkingen:

TINE ZIET (438): Buurman Rudy

Eén van de redenen waarom ik er tegenop zag om buiten te komen tijdens de Wieltjesfeesten was ongetwijfeld het idee dat ik overal kandidaten...