maandag 17 juli 2023

Zomerproject: Verstript - Bewaardag1




Sinds zondag 16 juli bewaar ik op de eerste verdieping van mijn huis: de clown, het dansen, het mogen (vuil) spelen, vrijheid, zee/zon/wijn , kleur, augurken, Tine Moniek, de geur van boeken, meisjes, Standaard Boekhandel, natuur, vrede, buurtbabbels op de stoep en muziekdragers. Goed voor 18 exemplaren #verstript om te bewaren. Ze blijven hangen.

Bedankt Ann, Linda, Fenna, Marije, Ingrid, Marleen, Marianne, Bart, Stephanie, Catherine C, Kim, Charlotte, Catherine L, Lindsey, Gwendolyn, Summer, Nele en Inge voor jullie bijdrage in deze tijdelijke bewaarplaats
Wie eens wil komen piepen is welkom op 20 augustus en 10 september. Er is hier trouwens nog volop plaats om te bewaren. Wil je iets bewaard zien, fluister me dat (virtueel) of echt in het oor. (Er staat nog drank koel.)
Merci voor de bezoekjes!

En o ja: Verstript? Klik hier voor meer info.

Geen opmerkingen:

TINE ZIET (421): Onbezonnen

Nu het weer beter met me gaat, durf ik weer onbezonnen te springen in de dingen. Zo besloot ik afgelopen zondag om met de trein naar Schieda...