zondag 28 mei 2023

Zomerproject: Verstript

De eerste zomer waarin alles weer als vanouds kan doorgaan, vraagt natuurlijk om een nieuw zomerproject. Deze keer laat ik #verstript op jullie los! 

In een wereld waarin zelfs het woord 'meisjes' dreigt te verdwijnen, knip en plak ik de komende weken uit oude Tina's (een stripblad voor meisjes)  een collage over dingen die niet voorbij mogen gaan. Stop me vanaf vandaag tot september toe wat volgens jullie moet bewaard blijven in een wereld die alles met de grond dreigt gelijk te maken en ik ga voor jullie aan de slag. Dit kan via mail of via elk ander communicatiemiddel dat nog voor handen is. 

Ik zal enkele 'bewaardagen' organiseren, alwaar ik de resultaten zal ophangen. Iedereen is dan welkom in mijn huis.  Er zullen dan natuurlijk ook hapjes en drankjes zijn. Je mag je eigen #verstript dan meenemen naar huis.  Natuurlijk kan je ook op een ander moment je #verstript ophalen. 

De eerste bewaardag is op zondag 16 juli. De volgende op zondag 20 augustus vanaf 11u en een laatste op zondag 10 september. Dit telkens vanaf 11u. Wie wil komen, krijgt op eenvoudig verzoek mijn adres toegestuurd.

#verstript is gratis. Wie me toch iets wil toestoppen kan me blij maken met kaartjes, taartjes, plaatjes en planten!



Geen opmerkingen:

TINE ZIET (419): Geduld

Lentezon doet goed. Als ze er is tenminste. Vorige week liet ik zelfs even mijn blote benen uit. Al was dat natuurlijk veel te optimistisch....