zondag 19 januari 2014

Droom 24:

Ik moest deze nacht optreden in een afgeladen expo-hal tussen allerlei huisdieren die kunstjes deden en mensen die om Frans Bauer riepen. 'Ik ben geen zumba-dansende kanarie of een slager!' riep ik. De moed maar ook mijn hele lijf zakte in mijn schoenen terwijl mijn moment de gloire naderde. 'Waar is die dichteres?' riep de organisator. 'Hier!' riep ik, maar ik was al kleiner dan haar knieën en kromp nog verder tot haar tenen. 'Als ze er niet is, hebben we nog altijd een medium dat kan voorspellen wanneer de winter borstjes krijgt,' zei een tuttebel met snottebel. En terwijl het volledige publiek om worstjes schreeuwde, werd ik platgetrapt door een teckel met een spraakgebrek.

Geen opmerkingen:

TINE ZIET (420): Belofte

 Sinds ik in een interview heb verklapt dat ik aan het roman werk, krijg ik af en toe eens de vraag of het nu al wat wordt. Ik moet dan eerl...