vrijdag 14 september 2007

Amen en uit!

Na heel wat gevloek, zweet en tranen (jawel!) is het zondag eindelijk zover. Dan sta ik helemaal alleen op de Nazomer-planken met een eerste échte solo-voorstelling van ongeveer drie kwartier. Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om Amen en uit! te maken.

Gisteren had ik de eerste repetitie in de Oude Kerk. En raad eens: het voelt (op een paar blauwe plekken na) helemaal goed.

Wie me een groot plezier wil doen, hoeft dit jaar geen verjaardagscadeautje te kopen: kom gewoon naar Vichte...

Nazomer - Amen en uit!
16/09/07 om 11u30
Oude Kerk, Kerkdreef z/n, Vichte
v.v.k. 6€ - a.d.d. 8€
reservatie: 056/68 82 50 of cultuur@anzegem.be.

Geen opmerkingen:

TINE ZIET (420): Belofte

 Sinds ik in een interview heb verklapt dat ik aan het roman werk, krijg ik af en toe eens de vraag of het nu al wat wordt. Ik moet dan eerl...