zondag 7 november 2021

TINE LEEST (7): De duif (Patrick Süskind)

November is traditioneel de maand waarin voorlezen centraal staat. Bij deze engageer ik me om elke dag enkele minuten voor jullie voor te lezen. 

Op deze zondag lees ik jullie in pyjama voor uit 'De duif' van Patrick Süskind. Omdat zondagen bij mij, als dochter van een duivenmelker, vaak in het teken stonden van duiven. Hetzij levend in de duivenberichten op de radio of helaas ook levenloos op mijn bord. Ik deel overigens wat dezelfde angsten met het hoofdpersonage Jonathan. 



1 opmerking:

Sofie zei

Wat is het rustgevend om naar jou te luisteren. Heel fijn initiatief!

TINE ZIET (420): Belofte

 Sinds ik in een interview heb verklapt dat ik aan het roman werk, krijg ik af en toe eens de vraag of het nu al wat wordt. Ik moet dan eerl...