maandag 21 augustus 2023

Zomerproject: Verstript - Bewaardag 2

Sinds zondag 20 augustus bewaar ik op de tweede verdieping van mijn huis enkele lichaamsstukjes zoals stijve piemels, borsten en nagels. Ik bewaar er bananenschillen, zoetigheid, boerenboter met zout, camera obscura, zoenen, kinderlijk enthousiasme, natuur, spelletjesavond, rietietietjes, mijmeren, jeugd en jeugdherinneringen, oma, weerloosheid en mode. Goed voor nog eens 18 exemplaren #verstript om te bewaren. Ze blijven hangen/liggen.


Bedankt Erwin, Chantal, Jelle, Zjef, Lia, Joke, Kim, Jamy, Barbara, Lore, Billie, Ann, Charlot, Patricia, Vivi, Saskia, Ingeborg, Illias, Anaïs en Amélia voor jullie bijdrage in deze tijdelijke bewaarplaats.

Er kwamen ongeveer 30 mensen piepen zonder deurbel. Het gaf in elk geval inspiratie voor de laatste bewaardag op 10 september. Er is hier nog plaats om te bewaren. Wil je iets bewaard zien, fluister me dat (virtueel) of echt in het oor. Voor 1 september graag!

Merci voor de bezoekjes!


 

Geen opmerkingen:

TINE ZIET (421): Onbezonnen

Nu het weer beter met me gaat, durf ik weer onbezonnen te springen in de dingen. Zo besloot ik afgelopen zondag om met de trein naar Schieda...