maandag 11 september 2023

Zomerproject: Verstript - Bewaardag 3 + staartje

De bewaardagen zitten er op! Gisteren kreeg ik het bezoek van alweer een dertigtal mensen en zowaar een stegosaurus.


Het tijdelijk conserveermuseum werd aangevuld met fijne dingen om te bewaren: blauw, intimiteit, oude familiefoto's, oma's die wuiven tot je de straat uit bent, bloemenjurken, geluid, motor, poëzie, meisjes zonder pijn, geëngageerde jeugd, volkscafé's, melancholie, ontbijten in pyjama, dromen, bruistabletten, vriendinnen, belangeloos, moustache en de tijd.



Dankzij Johan, Liesbet, Jo, Joke, Shirley, Katelijne, Kristien, Hannes, Victor. Frederik, Darline, Dany, Hilde, Leontine, Bjorn, Gino, Ellen en Charline.
Bedankt voor wie de tijd nam om langs te komen .
Voor het enthousiasme voor mijn verknipte zomerproject. Het was fijn te doen en op die manier mijn nieuwe thuis in te wijden met superfijne bezoekjes. Altijd welkom!



Ik heb besloten dat ik alles nog laat hangen. Wie nog een bezoekje wil brengen aan dit tijdelijk knutselmuseum, kan mits afspraak langskomen om zich aan deze conserveerzomer te laven.





Geen opmerkingen:

TINE ZIET (421): Onbezonnen

Nu het weer beter met me gaat, durf ik weer onbezonnen te springen in de dingen. Zo besloot ik afgelopen zondag om met de trein naar Schieda...