zondag 25 september 2022

#woordenstoom 1

 


Wat is dat? 

Nu de zon stilaan minder schijnt en de prijzen almaar stijgen, slaat de angst ons om het hart. Hoe gaan wij straks betaalbaar dat koudste seizoen in?

Ik, die een paar jaren zomerwoorden op ramen en harten over bloemen, buren en lof schreef, stoom me klaar voor het hartverwarmend herfstproject ‘Woordenstoom’. Daarin brei ik tussen 21 september en 21 december voor wie dat wenst woordendekentjes. Laat mij weten waar jij warm van wordt en ik kruip voor jou deze herfst in de pen zodat jij je deze winter op kan laden aan dit schrijven.

De tekst wordt op papier of in levende lijve aan huis geleverd of kan aan de drempel worden opgehaald voor Koning Winter genadeloos ijsbloemen op onze ramen tekent.  De teksten worden (zonder vermelding van namen en interpunctie) aan elkaar geregen op deze weblog als een gigantisch warmewoordendeken.

Let wel: deze keer is deelnemen niet gratis. De kostprijs: een kommetje hete soep om (het liefst)  samen op te eten!

 

Mail naar mijn virtuele postvak of vindt mijn brievenbus of oor.




Geen opmerkingen:

TINE ZIET (420): Belofte

 Sinds ik in een interview heb verklapt dat ik aan het roman werk, krijg ik af en toe eens de vraag of het nu al wat wordt. Ik moet dan eerl...